Według nowych zasad, wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną (portal Emp@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS), a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.
Dlatego 22 lipca w Urzędzie Gminy w Kijach pracownicy ZUS będą pomagać w wypełnieniu wniosku elektronicznego. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy w godzinach od 9-12 do sali konferencyjnej urzędu (II piętro).
Na spotkanie z pracownikiem ZUS zabierz:
- Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. Paszport;
- Telefon komórkowy;
- Twój adres MAIL;
- Numer rachunku bankowego na który przekażemy świadczenie;
- Nazwa i adres szkoły do której będzie uczęszczać Twoje dziecko.
Udostępnij na Facebooku